Carglass

LP

Tot twee keer toe de verkeerde maat ruitenwisser gemonteerd

Uw ervaring

Ik ging naar Carglass om een ster in mijn voorruit te laten repareren. Kreeg vervolgens de tip om mijn ruitenwissers te vervangen. Dat heb ik laten doen, om er bij de eerste regenbui achter te komen dat de ruitenwisser op de achterruit te lang was. Carglass gebeld, gaan ze ervan uit dat ik zelf terug langs kom om deze te laten vervangen (een half uur enkele reis waarbij de benzinekosten voor mijn rekening komen). Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Diezelfde dag kwam er dan toch een monteur van Carglass naar mij toe om de ruitenwisser te vervangen. Heeft deze man nogmaals de verkeerde maat bij zich. Hij was wel iets korter dan de vorige, maar nog steeds te lang. De juiste maat blijken ze niet op voorraad te hebben. Deze moet besteld worden, waardoor ik nu enkele dagen mijn achterruitenwisser niet kan gebruiken. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Reactie Carglass:

Bedankt voor uw review.
Wij leren graag van de ervaringen die onze klanten hebben na een bezoek aan Carglass.
Mocht u naar aanleiding van uw review een terugkoppeling willen, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar onze Customer Service afdeling, customerservice@carglass.nl

Score voor Carglass: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: