Goede communicatie
Uw ervaring
Het duurde even voordat de voorruit beschikbaar was, maar werd netjes per sms op de hoogte gehouden omtrent de status.
Personeel ook vriendelijk
Het duurde even voordat de voorruit beschikbaar was, maar werd netjes per sms op de hoogte gehouden omtrent de status.
Personeel ook vriendelijk