Wat een service!!
Uw ervaring
Helaas verkeerde voorruit geleverd dus nieuwe afspraak gemaakt. Het personeel behandelde ons zeer vriendelijk en correct. Het desbetreffende personeel was bereid om vrije dag in te leveren zodat zsm de schade hersteld kon worden. Dank je wel heren.