Fijne ervaring
Uw ervaring
Duidelijk van te voren besproken wat ik kan verwachten en wat de risico's zijn. Goed geïnformeerd door persoonlijk, vriendelijke personeel, snel klaar. Hartstikke tevreden! (ik zit wel met dat liedje van reclame in mijn hoofd..:) )