Erg belerend. Steeds overleg om zichzelf in te dekken
Uw ervaring
Ruit tot op heden prima vervangen. Echter hebben wij zelf een autobedrijf. Maar door schadesturing mochten wij niet de ruit zelf vernieuwen. Wij moeten daarvoor naar Carglass. Prima, maar wij kalibreren zelf camera's en radarsystemen. Ook voor andere autobedrijven. De medewerkers snappen kennelijk niet dat dit ook door andere bedrijven wordt gedaan en gaan met je om alsof je dat allemaal niet weet. Bosch was ook veel beter dan Hella. Hou toch op. Ik heb dit als zeer ervaren ervaren. Ik heb aangegeven dat ik er ervaring mee heb. Krijg dan van een monteur te horen die mij niet eens te woord staat; je mag hem ook zelf kalibreren hoor. Komt voor mij niet echt klantgericht over. Sorry, jullie vragen om mijn beleving. Dit was mijn beleving. De monteur die mij hiel was correct. Maar kwam ook regelmatig met een verhaaltje zoals door Carglass ingestudeerd. Bijvoorbeeld als er problemen zijn terug komen. Kan een waas in zitten bijvoorbeeld. Maar wij (Carglass) hebben apparatuur waarmee we kunnen zien of het aan de ruit of montage ligt ivm garantie. Ook hier gelijk weer zichzelf indekken.
Auto wel keurig uitgezogen en raampjes schoongemaakt.
Moest hem zelf naar buiten rijden. Persoonlijk zou ik dat door de medewerker laten doen en dan de sleutel afgeven.
Navigatie van mijn auto gaf een ander adres aan. Ik had ingetoetst bij POI naar Carglass. Maar de software stuurde mij naar het oude adres. Daardoor iets te laat omdat ik naar de andere kant van de stad moest. Gaf dit aan dat dit de oorzaak was dat ik 10 minuten te laat was. Werd louw op gereageerd. Oh, we zitten hier al jaren. OK.
2,5 uur in de wachtruimte op de laptop kunnen werken. Dat was allemaal prima. Je kunt koffie pakken en transparant de werkplaats in kijken.
Waarom ik dit bedrijf niet aanbeveel is omdat wij als autobedrijf veel last hebben van de schadesturing (in mijn ogen kartelvorming) naar Carglass. Door een variabel eigen risico wordt het voor de klant niet aantrekkelijk gemaakt om door ons de ruiten te laten vervangen. Ik vind dat geen eerlijke concurentie.