Teleurstellend
Uw ervaring
Alvorens aan de ruitreparatie uitvoerig contact gehad over de DAB antenne op de voorruit. Er werd mij "telefonisch l" verzekerd dat deze netjes weer teruggeplaatst zou worden.
Dit bleek achteraf helaas niet het geval.
Nadat wij hierover ons beklag deden verwees Carglass naar de kleine lettertjes.
Uitermate teleurstellend en buitengewoon onprofessioneel.