Erg jammer
Uw ervaring
Ik kom op een warme middag om 16.00 uur voor steenslag naar Carglass (afspraak gemaakt). De heren zaten lekker in het zonnetje en het koste wat moeite om van de stoel af te komen om naar het putje in de ruit te komen kijken. Nou ik zou er niets aan doen, tijdens de reparatie kan de hele ruit kapot gaan en ze gingen weer lekker in de zon zitten.
Ik voelde weinig motivatie om een klant te helpen en nu ik aan het typen ben vraag ik me af of dit ook nog wordt berekend naar mijn verzekeringmaatschappij? 8/6/2023 graag krijg ik daar nog een antwoord op.