Profesioneel
Uw ervaring
2 zijruiten moeten vernieuwen. Dit n.a. van autoinbraak. Vanaf mijn eerste contactmoment werd ik uitstekend geholpen. Het maakte niet uit wie ik aan de lijn had of de mensen aan de werkplaats. Profesioneel houding en toegankelijk en vooral denken en doen in oplossingen in het belang van de klant.