Top service
Uw ervaring
Top service en advies ,vriendelijk geholpen en kon wachten op locatie tot mijn nieuwe voorruit was vervangen onder het genot van een kopje koffie ;)
Ik zeg dikke prima 👍🏼
Top service en advies ,vriendelijk geholpen en kon wachten op locatie tot mijn nieuwe voorruit was vervangen onder het genot van een kopje koffie ;)
Ik zeg dikke prima 👍🏼