Vakmanschap
Uw ervaring
Ik kreeg een nieuwe voorruit in mijn opel insignia en de monteur was heel vriendelijk en vakkundig… maakte een praatje over carglass en over wat er met de vervangen ruiten achteraf gebeurd…. Zeer tevreden over dit filiaal in Purmerend.