Raamfolie snel en goed gedaan
Uw ervaring
Onze subaru was erg warm en had veel inkijk. Door folie van Carglass is het nu een strakke mooie auto met veel meer privacy in de kofferbak en beschut tegen de zon op de achterbank.
Binnen 2 weken gepland en in een dag klaar. Hele nette service en aardige mensen. Bedankt!