Erg tevreden
Uw ervaring
Wij hadden een nieuwe voorruit nodig. Telefonisch contact gehad. Zelf doorgegeven dat ik dacht dat er geen voorruit verwarming in zat. Bij aankomst bij carglass was dit wel zo. Ruit is 3 dagen later omgeruild voor een nieuwe voorruit met verwarming. Prima geregeld! Personeel is vriendelijk.