Ruitbreuk
Uw ervaring
Goede en correcte communicatie met betrekking tot schaderegistratie en schadeafwikkeling.
Ik ben zeer tevreden over de snelheid van reparatie en klantvriendelijk van de medewerkers.
Goede en correcte communicatie met betrekking tot schaderegistratie en schadeafwikkeling.
Ik ben zeer tevreden over de snelheid van reparatie en klantvriendelijk van de medewerkers.