Vakkundig
Uw ervaring
Ik ben bij de locatie in Zoetermeer geweest en daar is het sterretje heel vakkundig weggewerkt. De medewerker zag in het systeem staan dat ik een hoog eigen risico had als de ruit onverhoopts zou barsten en heeft hier de tijd voor genomen om de afweging te maken. Als extra service zijn ook nog alle ramen schoongemaakt.