Geen goede ervaring
Uw ervaring
Mijn afspraak ging om ruitvervanging.
In plaats van een dag werd het twee dagen. De tweede dag werd er om 6 uur gebeld dat de auto klaar was dus ben hem de derde dag maar gaan halen. Heeeeel groot minpunt vind ik dat je geen enkele vestiging kunt bellen met een vraag over je eigen auto.
Toen ik de auto ging halen stond hij buiten geparkeerd met de ramen open zonder iemand erbij..... bij het wegrijden zag ik wat op de voorstoel liggen bleken er nog glasscherven te liggen. Mijn ruitensproeier slangetje bleek klem gedraaid tussen het plastic dus werkte ook niet meer. En ik heb nog gevraagd of de houder van mijn tol kastje van mijn oude ruit afgehaald kon worden zodat ik hem er weer op kan plakken...... die is dus weg.
De ruit zit er gelukkig wel goed in.