Goede service, klantvriendelijkheid en een vriendelijke medewerker
Uw ervaring
Was goed, had mijn honden bij me en lekker in het bos wezen lopen en toen ik terug kwam was alles gefixed
Was goed, had mijn honden bij me en lekker in het bos wezen lopen en toen ik terug kwam was alles gefixed