Fijn geholpen
Uw ervaring
Eerst fijn geholpen en meegedacht door de medewerker aan de telefoon toen het sterretje voor mn afspraak veranderde in n scheur. Moeiteloos afspraak om kunnen zetten.
Medewerker op locatie ook heel behulpzaam en meedenkend. Netjes binnen de afgesproken tijd gebeld dat mn auto weer klaar stond