Zeer tevreden!
Uw ervaring
Het was makkelijk om een afspraak te maken. De nieuwe vooruit plaatsen is keurig gedaan, met veel zorg. Het wachten in de wachtruimte was ook prima geregeld.
Het was makkelijk om een afspraak te maken. De nieuwe vooruit plaatsen is keurig gedaan, met veel zorg. Het wachten in de wachtruimte was ook prima geregeld.