Snelle afhandeling
Uw ervaring
Carglass gebeld voor n afspraak..(sterretje in voorruit..)..eerst de digitale dame..werd overgenomen door menselijke collega...afspraak gemaakt..en kon binnen 40 terecht bij filiaal..geweldig!..koffie..binnen n 30 min weer naar buiten..zeer goede en snelle en vriendelijke afhandeling ..bij filiaal Emmen