Goed geholpen
Uw ervaring
Vriendelijk personeel. Goed en snel geholpen. Het sterretje in de voorruit bleek al een oude reparatie te zijn, die de vorige eigenaar al had laten repareren. Deze konden ze niet nog een keer maken. Eerlijk advies! Daarintegen hadden ze nog wel even mijn ruiten gepoetst, en uitgestofzuigd.
Dat is pas service!