Schade na ruitvervanging
Uw ervaring
Nieuwe achterruit laten monteren, werd vriendelijk ontvangen en werd op tijd geholpen, echter zijn de werkzaamheden slordig uitgevoerd, bij het demonteren van de achterwisser is de sproeier beschadigd, en bij het verwijderen van de oude kit, zijn er krassen gemaakt in de achterklep aan de bovenkant van de ruit, dit is door tot op het metaal. Ook is er overtollig kit te zien wat er slordig uitziet.
Kwa communicatie en afspraak goed bedrijf, echter de uitvoering is in mijn ogen prutswerk.