Begrip voor de situatie
Uw ervaring
De dienstverlening bij carglass is bij mij heel fijn verlopen. Het advies was prima en ondanks dat er niets gedaan werd werd mijn voorzichtigheid geprezen met daarbij de goede raad van kom gerust. Heel fijne gedachte.