Goed geholpen, maar Nano-behandeling is een afrader!
Uw ervaring
Netjes ontvangen, duidelijke uitleg. Beschadiging aan de ruit kon helaas niet opgelost worden, omdat het een oppervlakkige schade was en geen sterretje.
Ik heb wel de Nano-behandeling laten doen, maar nu heb ik bij gebruik van de ruitenwissers een irritante waas over mijn voorruit. Hetzelfde effect als je na een wasstraat was op je ruit hebt. Ik hoop dat het Nano-effect snel “slijt”!
Ik raad deze Nano-behandeling dus af.