Reviews

Carglass

9.1 / 10
29750 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Ertje

8/10

Goed geholpen, maar Nano-behandeling is een afrader!

Uw ervaring

Netjes ontvangen, duidelijke uitleg. Beschadiging aan de ruit kon helaas niet opgelost worden, omdat het een oppervlakkige schade was en geen sterretje.
Ik heb wel de Nano-behandeling laten doen, maar nu heb ik bij gebruik van de ruitenwissers een irritante waas over mijn voorruit. Hetzelfde effect als je na een wasstraat was op je ruit hebt. Ik hoop dat het Nano-effect snel “slijt”!
Ik raad deze Nano-behandeling dus af.


Score voor Carglass: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: