Wat een klantvriendelijkheid!!
Uw ervaring
Wat waren ze behulpzaam en vriendelijk toen bleek dat ik langer moest blijven dan ik zelf had verwacht!
Ze creëerde een ruimte om rustig te werken, verzorgden de koffie en kwamen me weer roepen toen ze klaar waren. De auto is in perfecte staat opgeleverd. Ik kan niets anders zeggen dan: Een echte aanrader!!