Erg tevreden
Uw ervaring
Ontzettend netjes en vriendelijk geholpen. Zat een sterretje in mijn voorruit en is binnen een klein uurtje gelijk gerepareerd. Ook werd ontdekt dat mijn ruitenwissers niet meer goed waren, deze waren na mijn toestemming ook gelijk vervangen. Kortom erg goede service!