Slechte en goede monteur
Uw ervaring
Mijn man had een colablikje als ruitenkrabber gebruikt. Gevolg: vier krassen aan de bestuurderskant middenin de voorruit. Een eerste hoofdmonteur zei eerst ongezien: kan niet gepolijst. Toen ik hem vroeg toch even te kijken kwam hij met polijstapparaat, probeerde het even en herhaalde dat de krassen te diep waren. Toen hebben we een afspraak gemaakt en ruit besteld voor €859,- . Zelf te betalen, want stom van mijn man, was niet gedekt door verzekering. Toen we langskwamen om de ruit te laten vervangen zei een jonge knul 'ik probeer toch even te polijsten, ik heb net een instructiefilmpje gezien.' En hij polijstte de krassen er in 5 minuutjes perfect uit. Kosten: €0,- , service van de zaak. We hebben hem een kerstpakket gegeven en voor de andere medewerkers een taart.
Evengoed slecht werk van de eerste hoofdmonteur.