Zeer slecht
Uw ervaring
Kwam en een verkeerde ruit besteld terwijl er 4x aangegeven was welke maat er besteld moest worden .En als afsluiter rijd de monteur met de auto een mooie vouw in de auto rubber niet goed terug geplaatst bekleding vies en nog een paar dingen
Reactie Carglass:
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u tot 4x toe heeft uitgelegd om wat voor ruit het gaat en dan gaat het toch mis. Zeker ook de afsluiter waarbij er een vouw in uw auto is ontstaan is niet wat u bij uw afspraak mag verwachten. Ik ga daarom uw review doorzetten naar onze klachtenafdeling zodat we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Judith van Carglass