Had een beter resultaat verwacht
Uw ervaring
Serviceverlening prima, maar had een beter eindresultaat verwacht. Dat je een lidtekentje ziet is normaal, maar dit eindresultaat is wat meer dan een lidtekentje. Reclame op tv suggereert heel wat anders.
Serviceverlening prima, maar had een beter eindresultaat verwacht. Dat je een lidtekentje ziet is normaal, maar dit eindresultaat is wat meer dan een lidtekentje. Reclame op tv suggereert heel wat anders.