Vriendelijk bedrijf
Uw ervaring
Erg behulpzaam en ik werd goed geïnformeerd met wat er ging gebeuren en of zou kunnen gebeuren. Viel mij hartstikke mee uiteindelijk, ging blij bij Carglass weg:-)
Erg behulpzaam en ik werd goed geïnformeerd met wat er ging gebeuren en of zou kunnen gebeuren. Viel mij hartstikke mee uiteindelijk, ging blij bij Carglass weg:-)