Top reparatie & service
Uw ervaring
Ik had een redelijk grote ster in mijn ruit door steenslag. Die is zo mooi gerepareerd dat er bijna niets meer van te zien is. Ik sta er nog van te kijken dat een reparatie met de HPX4 technologie gedaan kan worden. Daarnaast is mijn auto van binnen ook verzorgd met een stofzuigbeurt. Echt een top reparatie en service!