Helemaal top
Uw ervaring
Afspraak gemaakt op een zaterdag en werd vriendelijk en goed geholpen. Twee sterretjes vlakbij elkaar. Ze wezen me op de risico’s maar alles is goed gegaan. Tevens hebben ze gekeken naar de sensor van de ruitenwissers en een klein probleempje verholpen. Heel blij mee.