Goede ervaring
Uw ervaring
Goede en nette service. Mooi nieuw raam erin en nieuwe ruitenwissers. Enige minpuntje was dat er nog een stukje van de afwerking van de auto op de achterbank lag. Gelukkig kon ik het zelf makkelijk erop klikken.
Goede en nette service. Mooi nieuw raam erin en nieuwe ruitenwissers. Enige minpuntje was dat er nog een stukje van de afwerking van de auto op de achterbank lag. Gelukkig kon ik het zelf makkelijk erop klikken.