Bijna een ongeluk gehad!
Uw ervaring
Ruitenwissers zijn niet goed teruggezet waardoor dus tijdens het rijden in de regen helemaal misging en moest stoppen omdat ik niks meer zag en bijna ongeluk kreeg! Beide ruitenwissers stuk. Schrik van mijn leven!
Reactie Carglass:
Bedankt voor uw review. Ik snap dat dit inderdaad schrikken is geweest en gelukkig is er geen ongeluk gebeurt. Ik ga uw review doorzetten naar onze klachtenafdeling zodat dit zo snel mogelijk opgelost word. Groeten Judith van Carglass