Excellente service
Uw ervaring
Dat doen ze toch nog steeds goed: na 4 jaar weer eens ruitschade gehad en gelukkig mocht ik van de leasemaatschappij naar Carglass. De vorige keer bij een andere hersteller moeten zijn, omdat Carglass niet binnen de leveranciers hoorde. Ik was erg blij dat dit nu veranderd is. De service, de vriendelijkheid, het extra toelichten van de werkzaamheden, de schoonheid op het filiaal: het is allemaal gewoon veel beter dan bij de overige leveranciers. Hier voel je je welkom, gehoord en echt geholpen. Chapeau!
En extra bonuspunten voor Najim in Eindhoven: bedankt voor je vriendelijke service!