Vriendelijk personeel en geen gedoe met verzekering
Uw ervaring
Ik kwam aan, kon de auto meteen binnen zetten en het werd al geregeld. Zelf heb ik totaal geen kennis van auto's dus het was fijn dat ze gewoon aan de slag konden. Heel vriendelijk en net personeel, ik hoefde maar even te wachten in de wachtkamer en daarna kon ik meteen wegrijden. De verzekering werd vanzelf geregeld en hier hoefde ik niks voor te laten zien, heel handig.