Prima service
Uw ervaring
21 januari nieuwe ruit ontvangen. Terug geweest omdat de regensensor niet meer zo goed werkte. A la minute werd er een nieuw rubber om de regensensor geplaatst, probleem opgelost. Van de week zat er een onverklaarbare scheur met vertakkingen in de voorruit. Geen steenslag, niks te zien. Terug naar carglass --> garantie! Er is inmiddels alweer een gloedje nieuwe ruit geplaatst, voor niets! Geen gedoe, gewoon garantie zonder problemen! Top!