Service op hoog niveau
Uw ervaring
Zonder afspraak met ster in de voorruit naar carglass gereden uitgaande dat ik een afspraak had moeten maken. De medewerker gaf aan dat ik er wel tussendoor kon en dat hij nog tijd ervoor had. Als ik een afspraak had moeten maken was het ook geen probleem geweest, maar de medewerker wou graag voorkomen dat het een barst zou worden. Top natuurlijk!!!