Reparatie sterretje in voorruit
Uw ervaring
Prima gerepareerd, is nog maar een klein puntje van te zien.
Tevens de matten voor in de auto gezogen en alle ruiten aan de buitenkant schoon geveegd, als service!!! Zeer tevreden.
Prima gerepareerd, is nog maar een klein puntje van te zien.
Tevens de matten voor in de auto gezogen en alle ruiten aan de buitenkant schoon geveegd, als service!!! Zeer tevreden.