Uitstekende service
Uw ervaring
Uitstekende service. Terwijl mijn ruit gerepareerd werd kon ik even een kopje koffie drinken in de wachtruimte. Binnen een half uur was het klaar. Heel klantvriendelijk.
Uitstekende service. Terwijl mijn ruit gerepareerd werd kon ik even een kopje koffie drinken in de wachtruimte. Binnen een half uur was het klaar. Heel klantvriendelijk.