Zeer ontevreden
Uw ervaring
Zijraam laten plaatsen. Eerste keer zat hij niet goed, grote gleuven. Na herstel bleek schade in kozijn rubbers, niet gemeld en toen ik vroeg was antwoord zat er al en repratie niet standaard, en dacht weet je vast al. Verder ramen niet schoongemaakt en niet gestofzogen ondanks bericht op label aan spiegel dat dit wel zo was.