Correcte afhandeling
Uw ervaring
Ik werd door de receptie op een zeer klantvriendelijke wijze ontvangen en keurig meegedeeld wat en hoe men het sterretje in mijn voorruit ging behandelen en hoe lang het ginduren.
Koffie kon je gratis pakken.
Ik werd door de receptie op een zeer klantvriendelijke wijze ontvangen en keurig meegedeeld wat en hoe men het sterretje in mijn voorruit ging behandelen en hoe lang het ginduren.
Koffie kon je gratis pakken.