Ruit vervangen
Uw ervaring
Ster was tegroot voor repararie daarom werd geadviseerrd ruit tevervangen. Dit is de tweede keer dat de voorruit in mijn auto vervangen moet worden. Ik ben naar carglas gegaan omdat het glas bedrijf die de eerste vervanging had gedaan de ruit er niet goed had ingezet.
Carglas had eerst de verkerde ruit besteld maar uiteindelijk toch de goede. Ruit is er netjes ingezet. Doordat in eerste instantie de verkeerde ruit was besteld heeft de hele reparatie wel lang geduurd.
Deze ruit is er door carglas wel goed ingezet.
Personeel is vriendelijk, afspraak was op tijd.