Top service
Uw ervaring
Ik had een sterretje in de ruit. Deze is prachtig gerepareerd, ik moest goed zoeken om te kijken waar het plekje zat. Ook het wachten is niet erg. Mooie ruimte met van alle gemakken voor zien.
Ik had een sterretje in de ruit. Deze is prachtig gerepareerd, ik moest goed zoeken om te kijken waar het plekje zat. Ook het wachten is niet erg. Mooie ruimte met van alle gemakken voor zien.