Hars op de motorkap
Uw ervaring
Hars op de motorkap. De monteur hielden vol dat ik onder een boom had gestaan. Maar onze auto staat in de garage en ik heb toen ik naar Carglass reed geen boom gezien.
Reactie Carglass:
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij Carglass. Ik ga uw review doorzetten naar onze klachtenafdeling zodat hier een gepaste actie in genomen kan worden. Met vriendelijke groeten, Judith van Carglass