Goed en snel geholpen
Uw ervaring
ik werd snel en vakkundig geholpen en goed geadviseerd. De medewerker maakte een deskundige indruk, was vriendelijk en behulpzaam. De ster werd bijna onzichtbaar, de ruit was gered
ik werd snel en vakkundig geholpen en goed geadviseerd. De medewerker maakte een deskundige indruk, was vriendelijk en behulpzaam. De ster werd bijna onzichtbaar, de ruit was gered