Reviews

Carglass

9.1 / 10
29750 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Leo van der Wal

7/10

Reparatie oké, Nano-glascoating waardeloos.

Uw ervaring

De reparatie van het sterretje is goed en vlot verlopen.
Maar ik heb een verkeerde keus gemaakt voor wat betreft de Nano-coating. Dat is waardeloos!
Natuurlijk wordt je ruit een beetje vies als hij geparkeerd staat en zeker als er 's ochtends wat condens op de ruit zit wil je dat met de ruitenwissers schoon maken. Vergeet het! Het wordt één wazige smeerbende!
Oké, als je in de regen rijdt, helpt het wat je raam schoner te houden omdat het water 'wegvliegt'. Maar bij een vuile ruit niet bijzonder goed. En de ruiten worden vuil. Ook als je de ruiten schoonhoudt, zit er 's morgens een nare condens op, juist vanweg de coating.
Reparatie oké, Nano-glascoating niet aan te bevelen!


Score voor Carglass: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: