Boven verwachting
Uw ervaring
Ik vond het bijzonder dat behalve mn voorruit is vervangen, mn hele dashbord aan de bovenkant was afgestoft, fijn! Daarnaast zeer aardige monteur, die ook zn best heeft gedaan een bladblaadje uit mn luchtventileringssysteemnop te zuigen. Kortom, boven verwachting!