Toon
Uw ervaring
Zeer goed en netjes geholpen. Alleen de afspraak maken met Lisa was wat moeilijker en zeker voor wat oudere mensen die niet zo thuis zijn met computers
Zeer goed en netjes geholpen. Alleen de afspraak maken met Lisa was wat moeilijker en zeker voor wat oudere mensen die niet zo thuis zijn met computers