Netjes gewerkt
Uw ervaring
We zijn uitgegaan van een nieuwe voorruit, de monteur kwam bij ons thuis en zei dat hij het kon repareren en het niet nodig was. Scheelt ons eigen risico en de reparatie is netjes gedaan.
We zijn uitgegaan van een nieuwe voorruit, de monteur kwam bij ons thuis en zei dat hij het kon repareren en het niet nodig was. Scheelt ons eigen risico en de reparatie is netjes gedaan.