Montage ruit
Uw ervaring
Service is goed, alleen de prijs die wordt gerekend is ronduit schandalig hoog.
Zelf het ruitje geleverd en de montage was een half uurtje werk en daar durven ze €171,- voor te rekenen.
Service is goed, alleen de prijs die wordt gerekend is ronduit schandalig hoog.
Zelf het ruitje geleverd en de montage was een half uurtje werk en daar durven ze €171,- voor te rekenen.